woensdag 8 juli 2015

Naar het Strand!






Ken je ze nog, deze snoepjes van vroeger?
De vierkante rol die mijn zus en ik iedere avondvierdaagse toegestopt kregen
Zo kwamen wij de dagelijkse vijf kilometer wel vrolijk door
Tijdens het wandelen vertelde de meester van de vijfde klas altijd een spannend verhaal
De rol ging dan tijdens het luisteren het rijtje medewandelaars af
en dan hard hopen dat sinaasappel, mijn lievelings, net bij mij zou uitkomen
Verhaal uit, het stappen klaar en de rol op!


Nu ligt de rol Fruittella standaard in het dashboardkastje
Perfect voor in de file
Extra lekker met een beetje strandzand

Ik mag Vijf Fruitige Verrassingspakketten weggeven
Ja mét die toffe zonnebril!
Laat hier, op Facebook of Instagram 
een reactie achter en volgende week trek ik vijf namen

46 opmerkingen:

Unknown zei

Rang was ook lekker!

Sandra zei

Leutig! Laat ik eens meedoen!

van Pluk! zei

Zo herkenbaar fruittella en 5 km wandelen ! Ze blijven heerlijk, al was aardbei mijn favoriet!

Anoniem zei

Hm lekker gezellig samen aan de fruitella deze zomer... Framboos is mijn favoriet!

Ineke zei

Lieve Daan, al tijden geniet ik stiekem mee van je prachtige foto's ( je bent echt een fotograaf) en van je super gezin! Ik raak er echt een beetje verslaafd aan! Via de Mattheus van Jan Rot verzeild geraakt op je blog en nu elke dag een genietmoment met jouw gezin. Ik,leer ze echt allemaal kennen. Dat vind ik heel leuk. Heel hartelijke groet en dank je wel voor,dit stukje zon wat elke dag m'n dag extra kleur geeft. Ineke

Malu zei

Oh wat heerlijk aan het strand!
Zo te zien was het heel gezellig, wat een fijne foto´s weer van De Rotjes :)

Alfonsiene zei

Oh, fruitella, da's ook echt een smaak vanuit mijn jeugd!

Anoniem zei

Oh heerlijk! En die bleven dan aan je kiezen plakken zodat je er een uur later nog van kon genieten! Mijn kinderen hebben ze nooit gegeten, een leuke kans om ze er eens kennis mee te laten maken! En die zonnebril, die hou ik dan mooi zelf!

Sandy Cloots zei

Zo'n rol snoep komt altijd van pas in de vakantie. Kan ook in het verrassingspakket dat ik opstuur naar de kampgangers.

Ingeling zei

ik doe mee! mijn generatie en dochterlief is er ook zot op! o mag ik ook vragen waar je die leuke emaille tassen gehaald heb?

Anoniem zei

Mooie foto's
Heerlijk fruitella,lekker voor de kinderen maar zelf eet ik ze ook graag ;-)

Groetjes,Marit

minimuis zei

Wat vrolijk & fruitig! Wij doen graag mee!
Anne Eva Gijs

minimuis zei

Wat vrolijk & fruitig!
Wij doen graag mee!
Anne Eva Gijs

san B. zei

Jaaaaa, lekker! En zo'n coole zonnebril willen wij ook wel!

Madame Mouton zei

Een prinses op het strand!

oma leentje zei

Och ja heerlijk zijn ze...
Was een van de eerste snoepjes die er waren samen met een rang. Ach goeie oude tijd. Prachtige foto's .. Dubbel genieten van de snoepjes en het strand
Mooie zomertijd wens ik je ....

Anoniem zei

geweldige foto's weer! heerlijk, zo'n dagje strand..

wij hebben net de avondvierdaagse achter de rug hier met idd een rolletje fruittella! zo'n spannend verhaal ontbrak alleen.. verbeterpuntje voor volgend jaar dan!
we doen graag mee met de winactie zodat we alvast kunnen oefenen met een spannend verhaal vertellen onder het genot van een fruittella! :)
xjes, lieselies, belle en rosie

Els04 zei

Ik heb liefst die met aardbei :)
En ook standaard in de auto aanwezig!
(De groene krijgt Karel allemaal ;))

Liesbet Rombaut zei

Nostalgie! Ik doe graag mee.

Pi-tous zei

Prachtige foto's!

Fruittella is inderdaad pure nostalgie die ik graag op mijn beurt doorgeef aan mijn dochter! We dingen dus met plezier mee!

Grts!

wood & wool stool zei

Oh ja Fruitella's, ik vond de drop variant altijd zoooo lekker, Droptella? Na een hele rol (heet een vierkante rol ook rol?) kreeg je wel kramp in je kaken... :-P PS; heerlijke beach boys & girls

Unknown zei

Wij namen vroeger zo'n soort snoepjes mee, maar die hadden de naam 'Sugus'. Deze bestaan nu ook nog, maar zitten los in een zakje.
Onze kindjes zitten al aan zee en wij vertrekken binnenkort naar zee, dus zo'n snoepjes zijn welgekomen bij langere ritten of saaie wandelingen :-)

Karen. zei

jamjam, ik doe graag mee! :)

Karen. zei

jamjam, ik doe graag mee! :)

Ineke Jonker zei

Jaaaa, zo deden wij het ook. Maar dan met mijn ouders in de Fiat naar Zweden. Met zijn vieren achterin en ik luste de oranje juist niet zo graag.....
Ik doe graag mee!

renee zei

Dat lijkt me heerlijk,echt lekker....ik doe mee

Anki zei

Superleuke actie Daan!

Daan zei

Dank je wel, lieve Ineke, wat een lief bericht. X

rodedahlia zei

Het is een van de weinige snoepjes die mijn gedachten altijd terug brengen naar vroeger. En ze zijn nog steeds erg lekker, ook als ze een beetje plakken.
Grietjes,
Marijke

Ageeth Mooij zei

Vroeger was er ook bosbessensmaak, zo ontzettend lekker. Mijn ouders vonden die niet lekker ruiken ;-) Het moet ook niet te warm zijn, dan willen ze in het papiertje blijven.
Ik wil wel winnen hoor!

Marjo zei

Fruittella, idd pure nostalgie :). Gaat nu ook nog steevast mee met alle korte en lange vakanties. Dus ik doe mee met de winactie, leuk initiatief :). Fijne zomer voor jullie allemaal!

Corine zei

Ja, lekker die Fruittella! Wij probeerden ook wel eens zo veel mogelijk van die vierkante blokken tegelijk in onze mond te stoppen.Wat alleen mij (als jongste!)lukte meestal....
En Rang was ook heerlijk, zeker die met de zachte vulling!
Wat fijn, een stranddag met het gezin, ik kijk er ook naar uit. Tijd voor wat zout in mijn neus!

papa en mama zei

Ja , deze snoepjes ken ik ook . onze kinderen vroegen altijd deze snoepjes .EN of ze smaakten.......
Doortje

Anoniem zei

Toen ik jong was heb ik tekenwedstrijd gewonnen alwaar ik een Fruitella radiootje met koptelefoon (uiteraard in de vorm van het bekende fruitella vierkante rolletje) thuis gestuurd kreeg. Daarom een reactie van mij. Wie weet win ik 25 jaar na dato nog eens een prijs van hun. Veel geluk en plezier weet met jullie Antwerpse avonturen!

Trude

francis zei

OH fruitella , bestaat dat nog steeds . Herinneringen aan mijn leuke opaatje met zijn witte haar en witte snor . Hij had een boomgaard met fruitbomen maar ook notenbomen Hij heette ook Notenboom 😊. Hij nam zijn kleinkinderen mee de boomgaard in en ieder mocht iets kiezen maar ...... Stiekem strooide hij altijd een paar fruitella's onder een boom en maakte de kleintjes wijs dat die daar groeiden .
Dank voor het terugbrengen van deze mooie herinnering ❤️

Vera zei

Mmm snoepjes!die lusten ze hier wel!
Het liedje wat wolf een keer zong over die giraffe met die lange poten heb ik ze hier geleerd als het snacktime is :-)
Leuk dat we mee mogen doen!

miekequilt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
miekequilt zei

Wat een leuke spulletjes geef je weg. Kleindochter Elise van twee heeft ook steeds haar zonnebril op. Maar helaas is hij kwijtgeraakt. Hoe leuk is het als ik haar een nieuwe bril kan geven.

Mireille zei

wat leuk, graag doe ik mee als dat mag? Niet naar Terschelling dit jaar? Fijn weekend!

jesuishert zei

Geel is mijn favo en ik zeg je eerlijk dat mijn kids deze snoepjes nog nooooit hebben geproefd maar t kan gebeuren zo te lezen! Dus wij duimen en gaan zeker voor de zonnebril aangezien alles kwijt is tussen de verhuisdozen !

Anoniem zei

Ohhh, ik doe graag mee (voor mijn dochter). Na de zomervakantie naar de middelbare.... Voor onderweg op de fiets?
Marjon

de DIY Diva zei

Ik doe graag mee. Een verrassingspakket lijkt mij leuk voor op vakantie. Alleen met twee wagenzieke kindjes zou ik het pas laten zien als we in het huisje zijn en niet al lekker in de auto aan de Fruitella beginnen ...;-)

Groetjes
Mar10 van de DIY Diva

Anoniem zei

Oh ja leuk, haar zonnebril viel gelijk op in de eerste foto..pas een paar fotos verder zag ik de vierkante rol wel erg verschijnen en ging er een lampje branden. Doe graag mee hoor! Hgr, mieke

Anoniem zei

Mag het nog? Kan het nog? Vanaf het mooie vakantieparadijs Ameland doe ik een poging voor mijn 2 snoepdozen hier.groeten Tineke

Anoniem zei

Mag ik nog meedoen voor mijn 2 snoepdozen hier? Groet Tineke

Mark zei

Ziet er fantastisch uit. Je hebt het vast en zeker naar je zin gehad.